Minggu, 14 April 2013

Manfaat Poncho Untuk Ibu Dan Si Manja

Pernahkan para ibu bapa mendengar perkataan poncho?
         Poncho merupakan salah satu alat atau di panggil sejenis kain bagi tujuan untuk membantu memudahkan ibu menyusu bayi dalam keadaan selesa tanpa rasa segan apabila mereka menyusukan anak di depan khalayak umum.

http://www.munzter.com
Apakah kebaikan poncho dan manfaatnya pada bayi dan ibu?
  • Kelebaran ponco yang besar seperti baju labuh memudahkan bayi menghisap susu ibu dari sudut kiri dan kanan payudara ibunya.
  • Bagi ibu yang menyusukan bayi atau kanak-kanak berumur 2 tahun kebawah yang menyusu bayi secara eksklusif inilah masa dan pilihan yang terbaik untuk anda memberi susu bayi anda secara terus dari payudara.
  • Kaedah terbaik juga sekiranya ibu atau bapa keluar bersiar-siar di tempat umum atau majlis keramaian dan sebagainya anda tidak perlu bersusah payah membawa alat mengepam susu untuk di beri pada bayi rasanya makan masa juga untuk memerah susu dalam masa yang banyak tambahan waktu itu bayi anda masih kecil dan mudah meragam.

https://store.yummymummystore.com
  • Tidak perlu membawa beg khas peti simpanan susu bayi ke mana sahaja sekiranya anda ada poncho kerana di mana ada berada disitu si ibu boleh menyusukan bayi bila-bila masa sahaja. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar